سدان تویوتا GT86، تولید خواهد شد
 

 حال تويوتا اعلام كرده كه قصد توليد نمونه چهار در اين خودرو را دارد و بدين وسيله چندين عكس از اين خودرو را در اينترنت منتشر كرده كه با واكنش مثبت و منفى بسيارى روبرو شده است. 

 

بعضى از كارشناسان معتقدند كه اگر اين سدان بتواند مانند مدل كوپه عمل كند و قيمت پايينى هم داشته باشد، حتماً موفق مى شود. از طرف ديگر منقدان هم معتقدند كه gt86 از اول به عنوان يك كوپه دو در طراحى شده و اگر بخواهيم دو در به آن اضافه كنيم، با يك فاجعه روبرو مى شويم. به هر حال تويوتا مصمم به توليد اين خودرو با صد ميليمتر عرض بيشتر به همراه پيشرانه سابق 2 ليترى 200 اسب بخارى است و همچنين شايعاتى مبنى بر وجود پيشرانه هيبريدى با قدرت 260 اسب بخار هم به گوش مى رسد. تويوتا همچنين اعلام كرده كه مصرف سوخت مدل سدان 15 درصد از مدل كوپه كمتر است و فروش آن از سال 2015 شروع مى شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 216
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 216
بازدید ماه : 13144
بازدید کل : 462858
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2